چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته های معیشتی در روستاهای محروم استان خراسان جنوبی و شهرری

از بیست سوم فروردین ۹۹  که رهبر معظم انقلاب راه اندازی رزمایشی برای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌های متاثر از ویروس کرونا را پیشنهاد دادند، سراسر کشور به یکباره یک خیز بزرگ برای جمع‌آوری و اهدای کمکهای خیرخواهانه به نیازمندان آغاز شد و موسسه خیریه امام علی(ع) نیز چهارمین رزمایش خود را در آستانه سال جدید آغاز کرد.

رزمایش کمک های مومنانه

آقای سیدمهدی کسائی زادگان مدیرعامل موسسه خیریه امام علی(ع) در این باره اظهارداشت: مردم مشارکت فعالی در تامین اقلام و نیازهای خانواده ها و طبقات آسیب دیده داشتند و ما با جمع آوری کمک های خیرین و مردم تاکنون توانسته‌ایم این کار را  ادامه دهیم.

وی افزود: در روزگاری که در کشورهای به اصطلاح جهان اولی بر سر یک ماسک نزاع و درگیری برپاست تا هر فردی سهم و حق بیشتری برای خود قائل شود، اما مردم ما علی رغم تحریم و مشکلات اقتصادی جلوه‌ای دیگر از خود نشان داده اند و سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند فرهنگ ایرانی ریشه در معنویت و دین آنها دارد تا لبخندی حتی اگر کوچک بر روی لب کودکی بنشانند.

رزمایش کمک های مومنانه

مدیرعامل موسسه یادآور شد: با توجه به اینکه این موسسه در چندین استان در توان افزایی روستاها و رسیدگی به نیازمندان فعالیت میکند انتظار داریم از قشرهای مختلف مردم، دستگاه‌های اجرایی ، خیرین و معتمدین در این بخش از رزمایش و کمک های مومنانه ما را همراهی کنند.

رزمایش کمک های مومنانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را در رابطه با این موضوع ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید